Program do mailingu ułatwia napisanie najlepszego tekstu w preheaderze

Magdalena Kornatowska

11 maja 2021

Preheader to tekst, który pojawia się w wybranych skrzynkach e-mailowych zaraz obok tematu. W samej zaś wiadomości widnieje w lewym górnym rogu ponad logiem i bannerem. Zawiera on informacje na temat głównego przekazu treści e-maila (promocje, zniżki, kupony, itp.) i jest dopełnieniem tytułu. Tym samym jest atrakcyjny dla odbiorcy. Tutaj przedstawimy najlepsze praktyki dotyczące pisania tekstu preheadera w wiadomościach e-mail.

 Nie przekraczaj limitu znaków

Wykorzystując program do mailingu i tworząc preheadery, sprawdź, czy nie przekroczyłeś limit znaków w tekście preheadera. To jest dość ważne, ponieważ jeśli nie utrzymasz tekstu w limicie znaków, cały Twój czas i wysiłek pójdą na marne. Zwykle tekst preheadera musi mieć od 85 do 100 znaków. Większa liczba znaków może skutkować niepowodzeniem, ponieważ ludzie mogą stracić zainteresowanie czytaniem wiadomości e-mail. Według badań, przeciętny dorosły na przeczytanie preheadera ma około ośmiu sekund. Dlatego ważne jest, aby tekst preheadera był krótki i intrygujący, aby zapraszał odbiorców.

Napisz kreatywny tekst preheadera

Kreatywność odgrywa ważną rolę w atrakcyjności tekstu preheadera. Oprócz mocy wybranych słów powinieneś także zadbać o wygląd tekstu preheadera w e-mailu. Używaj różnych kolorów w tekście, aby podkreślić najważniejsze słowa, pomoże Ci w tym program do mailingu. Pamiętaj, aby wyeksponować tekst preheadera, aby konsumenci mogli go zobaczyć i zainteresować się czytaniem Twojej wiadomości e-mail.

 Zastanów się, jak będzie wyglądać Twój tekst w preheaderze

Trzeci wiersz powiadomienia e-mail w skrzynkach odbiorczych smartfonów odbiorców nie jest jedynym miejscem, w którym pojawia się tekst preheadera. Pojawia się również u góry Twojej kampanii e-mailowej. Program do mailingu pozwala na to, aby Twój tekst w preheaderze był jak najbardziej streszczony. Treść preheadera powinna być zwięzła, krótka, rzeczowa, urzekająca i niewielka, aby nie zajmowała dużo miejsca od pierwszego spojrzenia na wiadomość e-mail po jej otwarciu przez odbiorców.

Dołącz wezwanie do działania

Jedną ze skutecznych strategii pisania tekstu preheadera jest dołączenie wezwania do działania. Jest to dobry sposób, jeśli chcesz zwiększyć współczynnik otwarcia. Fraza CTA ułatwia proces zachęcania odbiorców, po prostu prosząc ich o otwarcie wiadomości e-mail, wzięcie udziału w konkursie, pobranie najnowszej wersji usługi, skorzystanie ze zniżki 50%, sprawdzenie najnowszego wpisu na blogu, itp.